::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

روزی من پرواز کردم

روزی من پرواز کردم در آسمان آبی میان ابر سفید کنار خورشید زرد ، آبی و سفید و زرد هر کدام ترانه تنهائی خواندند کنار ابر نشستم نگاهی کرد و به من گفت : کاش می تونستم روی زمین قدم بزنم خسته شدم از شناور بودن ، خسته شدم از این رنگ آبی و خورشید زرد ، نگاهش کردم نگاهم کرد چیزی برای گفتن نداشتم ! ابر می خواهد قدم بزند و من می خواهم پرواز کنم و حال خورشید زرد آرزوی ما را برآورده کرد آز آن روز مانند ابر در آسمان آبی پرواز کردم و ابر سفید را می دیدم که بجای من در زمین زندگی می کرد سالها گذشت و من احساس تنهائی نکردم زمین خشک شده بود تا اینکه یک روز دلم برای شاخه گلی تنگ شد آنقدر گریه کردم تا محو شدم سپس مردم و زمین دوباره از اشک یک تنهای دیگر جون گرفت.


نویسنده : بهزاد منفرد

احمدی‌نژاد: سند داریم آمریکا می‌خواهد جلوی ظهور امام زمان را بگی

امروز صحبت های دکتر احمدی نژاد را وقتی شندیم خواستم سند هائی که ما از آمرکیائی ها داشتیم را برای تمامی مردم بازگو کنم تا به همه ثابت شود سند ما کاملا معتبر است.


این روز ها پیشبینی های نوستراداموس بازار گرمی را برای خود بدست آورده بطوریکه فیلم 2012 بیش از 3 میلیون دلار برای کمپانی هالیود سود آوری داشته ،  از همین رو دولت ها برای کم نیاوردن از رغیب آمریکائی خود دستشان را برقوری آهنی کشیده اند و خواهان ظهور غول چراغ جادو خود و یا همان منجی شده اند.

این در حالی است که دکتر محمود احمدی نژاد دیروز با بیان موضوعی مدعی شد  که امام زمان در راه آمدن با سربازان آمریکائی در افغانستان درگیر شده و هنوز به ایران نرسیده است بنا بر آخرین خبر های رسیده از کائنات امام زمان صلاح  های کشتار جمعی خود را به علت قیمت بالا به روسیه پس فرستاده و فقط با یک کلاش وارد خاک افغانستان شده و هنوز در حال جنگ با تانک های قدرتمند آمریکائی می باشد . این درحالی است که چندی پیش حسن نصر الله اعلام کرد که اسرائیل نیرو های کمکی به افغانستان را مستقیما به جهنم فرستاده .


امیدواریم هرچه زودتر نیروی پشتیبانی به امام زمان در افغانستان محلق شود.


Bella Ciao

سلام  چند وقتی بود که در مسافرت بودم و در سفری که بودم وبلاگ نویسی معنای خوبی نداشت  اما حالا برگشتم و وبلاگم درست مانند قبل بروز خواهد شد .


در این مدت با خبر شدم آلبوم دکلمه ای که در حال ساختش بودم به دست عده ای در اینترنت پخش شده اولش ناراحت شدم اما استقبال شما از این البوم باعث شد که از افرادی که پخش غیر قانونی دکلمه را به عهده گرفته بودن تشکر کنم .


او پست امروز هم تموم شد.