::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

احمدی‌نژاد: سند داریم آمریکا می‌خواهد جلوی ظهور امام زمان را بگی

امروز صحبت های دکتر احمدی نژاد را وقتی شندیم خواستم سند هائی که ما از آمرکیائی ها داشتیم را برای تمامی مردم بازگو کنم تا به همه ثابت شود سند ما کاملا معتبر است.


این روز ها پیشبینی های نوستراداموس بازار گرمی را برای خود بدست آورده بطوریکه فیلم 2012 بیش از 3 میلیون دلار برای کمپانی هالیود سود آوری داشته ،  از همین رو دولت ها برای کم نیاوردن از رغیب آمریکائی خود دستشان را برقوری آهنی کشیده اند و خواهان ظهور غول چراغ جادو خود و یا همان منجی شده اند.

این در حالی است که دکتر محمود احمدی نژاد دیروز با بیان موضوعی مدعی شد  که امام زمان در راه آمدن با سربازان آمریکائی در افغانستان درگیر شده و هنوز به ایران نرسیده است بنا بر آخرین خبر های رسیده از کائنات امام زمان صلاح  های کشتار جمعی خود را به علت قیمت بالا به روسیه پس فرستاده و فقط با یک کلاش وارد خاک افغانستان شده و هنوز در حال جنگ با تانک های قدرتمند آمریکائی می باشد . این درحالی است که چندی پیش حسن نصر الله اعلام کرد که اسرائیل نیرو های کمکی به افغانستان را مستقیما به جهنم فرستاده .


امیدواریم هرچه زودتر نیروی پشتیبانی به امام زمان در افغانستان محلق شود.


نظرات 3 + ارسال نظر
اسم من هیچ کس پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ http://bamzi.blogsky.com/

jvr پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ http://mosfet.blogfa.com

سلام لینک کن خبر بده

وبلاگ خوبی داری

ولی من از این پست سر در نیاوردم چی گفته !

فرشید پرویزی بابادی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ

اینو خیلی حال کردم
دمت گرم
مرسی که به من سر زدی
خیلی کم وقت نه (حال )می کنم به وبم برسم
اما شما نمره ی 20 کلاسی
به امید روزهای توپ توپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد