::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

عاشق رنگ این شبم نمی خوام باشه خورشید

عجب رنگی داره امشب این شب دوست ندارم صبح بشه دیدی وقتی نور میاد چشمات بزرگ میشه؟ تو چشمام ببین انعکاس آبو همه در حال شنا هستند در شب.  

وای خدای من چقدر این زندگی زیباست . میون خنده ها بارون نم نم روی تنم این لذت بخش ترین قسمت زندگیمه!  کی میگه این شب ها رفته مال ما نیست؟ کی میگه حس خوب مال زنده ها نیست؟  

قشنگی ها فقط مال غصه ها نیست! یادت باشه! 

 

بهانه های ساده بوسه های دلهره میان ما سرنوشت عشق می آفریند . بیا کنارم ای سرنوشت با هم به فردا برویم.  

 

عاشق رنگ این شبم نمی خوام باشه خورشید میون دست های ما میشه خورشید آتیش .

نظرات 7 + ارسال نظر
کـــــافشین جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://NOW.BLOGSKY.COM

سلام همه خوبان عالم بر شما
NOW به روز شد : باز هم ماجرای عجیب کابالیستها ، فراماسونری ، شیطان پرستی و دجال !!!!!!!

اسم من هیچ کس پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://bamzi.blogsky.com/1389/02/22/post-27/

پست منو بخون
http://bamzi.blogsky.com/1389/02/22/post-27/

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

کاش آدما همونی باشن که میگن!
بویی از احساس برده باشن!
کاش هیچوقت هیچکس خودشو گم نکنه!
به خیال اینکه یه چیزه جدید یه را جدید چه میدونم...پیدا کرده
خیلی چیزا رو از دست نده!
مثه شرافت!
مثه آدمیت!
مثه وجدان!
مثه خدا!!
ما خودمون حرفارو دروغ تعریف میکنیم!ولی بدتر از دروغم هس!یه جنایت خیلی بزرکتر
اونم اینکه راحت دیگرانو زیر پات بزاری تا بخوای فقط خودت به یه قله برسی..
هه!

مجنون سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

درود
یه سوال لطفا بی جواب نذار.
جملاتی نوشتی بر گرفته از یه ترانه است که من یه بار شنیدم
کی میگه این شبا رفته مال مانیست
کی میگه حس خوب مال زنده ها نیست
میشه اطلاعاتی ازش به من بدی؟
نام خواننده؟ لینک دانلود؟

امین سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام
این آهنگو که یه خانم می خونه شنیدم
یه قسمتش اینه: عاشق رنگ این شبم نمی خوام باشه خورشید
اگه اطلاع دارین میشه معرفی کنین.
با تشکر

سینا دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ http://sinasaid.blogspot.com

سلام
این شعر مربوط به کیه؟ میدونی؟
من به تازگی آهنگی شنیدم از یک خواننده ای که این شعر رو میخونه و من نه اسم خودشو میدونم و نه اسم آهنگ رو. و وقتی داشتم دنبال این آهنگ می گشتم به وبلاگ شما برخوردم.
اگه اطلاع داری لطفآ یک ایمیل به من بزن

این شعر و من ترجمه کردم از یه خواننده فرانسوی اما وقتی این پیام و دیدم دیدم خانوم پرسیا ترابی این آهنگ و بسیار زیبا خوانده اسم ترانه مادمازل هست

شین شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ

ممنون از معرفی این ترانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد