::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

من نویسنده روانی


بلاخره کتابی که می خواستم چاپ کنم و چاپ نکردم یا بهتر بگم چاپ نکردند.اما بهانه ای شد که اینترنت بشه ناشر من . برای خواندن هر داستان کلیک کنید.


نقش جهان
وانتی
این نشد یکی دیگه
خواندن روی چمن
این وصیت نامه نیست
بی خوابی
آتش بازی
این من نیستم
نصیحت الکی
چرا من؟
فرار
دوستی تلخ
خواب شیرین
خریدار مغز مرغ
نامه ای به کی؟
اگر می شدم!
بابای بابام
کودکی
ماشین زمان
تقلب راه زندگی
نفهمیدم چی شد
این داستان نیست
همسایه پائینی به نور حساس است
توپ جمع کن بدمیمتون
تلاش یا خودکشی؟
چرا؟
قومپوز یک دانشمند
سیاسی نیست!
خود آزاری چرا؟
رانندگی با ماشین قرضی
معرفت توپ بسکتبال
برف های مصنوعی
این داستان واقعیت ندارد لطفا سوال نپرسید.
خاطرات کودکی
ساعت نمی خواهم
شلنگ باران فلکه ندارد
رقیب دیرینه من
ابن داستان را باور نکنید
کافی خانه من
چمدان مسافر بری بیچاره
چتر باز سیاسی

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://neginsky.blogsky.com

موفق باشی..جدی میگم...کف کردم

azita یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ http://azitapsychology.blogfa.com

salam mer3000 az inke be webloge man sar zadin baese eftekhare man hast matalebe jalebi darin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد